torsdag 25 februari 2010

I rampljuset – på garaget.org


Bortsett från ett långt gånget Facebook-beroende hänger jag inte så mycket på olika forum på nätet. Motorintresset gjorde dock att jag registrerade mig på sajten www.garaget.org för några år sen, en sida där medlemmarna publicerar sina bilar/bilprojekt.

I mitt fall var det ett bra sätt att nätverka och hitta intressanta bilar för reportageuppslag.

Men när jag efter några veckors frånvaro loggade in igår hade jag ett trettiotal olästa kommentarer och flera gästboksinlägg. Administratörerna på sidan hade nämligen lagt upp Porsche 911 Carrera 3,2an överst på "Rekommenderade bilar". Alltså det första alla glada garaget-surfare fått syn på! Och där ligger den fortfarande i skrivande stund.

Idel positiva kommentarer – helt enkelt skitkul! Den tidlösa looken och 80-talsinfluenserna verkar gå hem inte bara hos mig …

Inga kommentarer: