söndag 19 juli 2009

Revolutionsgasque och nationsfoto


Min gasquedejt Hanna till höger i bild bidrog till en toppenkväll! Ett gasqueavbrott i sommarvardagen i Uppsala sitter så rätt, ger en försmak av höstens studieperiod.

Snerikes bildsida signerad mig själv lever igen! Premiär för mitt nationsfotograferande blev tisdagens Revolutionsgasque. Ett och ett halvt år har gått sen jag fotade min sista tillställning, Luccegasquen 07. Med en termin i Uppsala kvar, om planeringen håller, kändes det barnsligt roligt att komma igång igen. Kvällen var i övrigt mkt lyckad med ovanligt många sittande, upp mot hundra (!?) trots sommarlugnet. Sen var det hur kul som helst att återså min gamla Snerikes- och studiekompis Charlotta som stannade kvar i Seattle under våren.


www.snerikes.se/bilder är adressen till hemsidan. Klicka på bilden ovanför för ett besök!

Inga kommentarer: